Monday, October 28, 2013

My Angkong Turns 92!


Lunch at EDSA Shangri-La Hotel, HEAT Buffet 







7 Comments:

  1. Unknown said...
    Unknown said...
    طراحی سایت امروزه به عنوان مهمترین راهکار فروش نقش بسیار زیادی در بازاریابی در تمام شرکت های دنیا را دارد و تمام مدیریت های فروش به دنبال بهترین تجارت و ارائه محصول خود از این طریق هستند در این مقاله به نقش طراحی وب سایت حرفه ای در بازاریابی خواهیم پرداخت.

    امروزه در تمام دنیا ویزیتور ها که به‌عنوان نماینده فروش یک شرکت درتمام روزها و با توجه به نوع کالا جهت متقاعد کردن خریدار اقدام به دریافت سفارش می‌کردن جای خود را به دنیایی اینترنت و سایت های حرفه ای داده اند یک شرکت با طراحی سایت مناسب و سئو سايت حرفه ای رشد زیادی در بازاریابی کرده است.
    دکوراسیون خانه said...
    faw sibamotor said...

    محصولات فاو

    کشنده های شرکت فاو یکی از بهترین کشنده های موجود در سطح بازار می‌باشد. از کشنده های فاو در ترانزیت و کشنده به عنوان حمل مواد نفتی از جمله بنزین و نفت و ... استفاده می‌شود. کشنده های فاو دارای انواع مختلفی نمی‌باشد و تنها دو مدل بیشتر در بازار داخل وجود ندارد، اما این دو مورد موجود در بازار داخلی از بهترین کشنده های تک محور و دو محور فاو می‌باشند.

    کشنده های فاو مانند کشنده های دیگر دارای تک محور و دومحور می‌باشند، همانطور که مشخص است کشنده های دو محور دارای بیشترین قدرت می‌باشند، در ادامه به توضیح کشنده های فاو می‌پردازیم تا بتوانیم اطلاعاتی جامع و کامل درباره کشنده های فاو به شما بدهیم.



    کشنده فاو تک محور

    کشنده فاو تک محور به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت آن استفاده شده است و استفاده از مواد به روز به عنوان یکی از بهترین های کشنده تک محور امروزه در ایران می‌باشد.

    شرکت سیبا که موتور وارد کننده و نمایندگی رسمی کامیونت های فاو می‌باشد، به دلیل داشتن تجهیزات به روز و داشتن موتور قوی سبب شده است تا این کشنده به عنوان ترانزیت و ... در مسافرت های خارجی همراه خوبی باشد.

    این امکانات به کار رفته در داخل کابین فاو تک محور سبب شده است تا راننده در داخل کابین آن احساس راحتی کند و در سفر های طولانی بتواند همراه خوبی باشد.

    وزن این کشنده فاو تک محور بدون بار برابر 7900 کیلوگرم می‌باشد و همچنین قابلیت حمل دو نفر را در داخل کابین دارد. موتور این کشنده دارای 6 سیلندر و 420 اسب بخار قدرت می‌باشد که بسیار قوی می‌باشد و این امر سبب شده است تا در بین دیگر رقبا خود حرف اول بزند.

    عرض کشنده فاو برابر 2495، ارتفاع آن برابر 3600 میلیمتر و طول آن برابر 6235 میلیمتر می‌باشد، در ادامه به مشخصات فنی دیگر این کشنده می‌پردازیم.
    پروفیل Z said...
    ehsan7n said...
    ehsan7n said...

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online